راه اندازی پایگاه اطلاعاتی شهرستان شیروان برای پاسخگویی به سوالات دینی

[ad_1]

ایسنا/ خراسان شمالی شهردار شهرستان شیروان از راه اندازی مرکز تحقیق و تفحص در ماه مبارک رمضان در این شهر خبر داد.

عین الله احمدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در سال های گذشته در ماه مبارک رمضان با هدف پاسخگویی به سوالات مردم در زمینه دین، زمینه ای برای پاسخگویی به سوالات دین، معارف اسلامی، شبهات دینی و فرهنگی ایجاد می شود. در میدان انقلاب اسلامی تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

شهردار شیروان گفت: این روزها تعدادی از روحانیون، مبلغان و کارشناسان دینی پاسخگوی سوالات و دغدغه های مردم خواهند بود.

وی از دیگر برنامه های فرهنگی شهرستان شیروان را فضاسازی و ترویج محیط زیست در شهرستان در ایام ماه مبارک رمضان، شب قدر، برگزاری نماز عید سعید فطر و دیگر فعالیت ها عنوان کرد.

وی عمل به وعده ها و تقویت اعتماد اجتماعی شهروندان را بزرگترین سرمایه مدیریت شهری می داند و می افزاید: یکی از مهمترین دغدغه های مدیریت شهری حفظ و تقویت اعتماد عمومی و شهروندان به ساختار حاکمیتی شهرداری است. “

شهردار شیروان با اشاره به اینکه بسیاری از خدمات شهری ارتباط مستقیم با مردم دارد، گفت: شهرها یکی از مهم ترین دستگاه های خدمت رسانی به مردم هستند و در تمام شهرهای کشور ارتباط گسترده ای بین مردم وجود دارد. شهروند و شهر و از این رو نهادهای مهمی در دستیابی به رضایت و اعتماد مردم هستند.

احمدی با اشاره به جایگاه شهرها در ارتقای کیفیت زندگی شهروندان، اذعان داشت: مدیریت شهری شیروان با توجه به اهمیت رضایت مردم از عملکرد شهرها و با محوریت رهبری بر خدمت به مردم و تکریم ارباب رجوع اقدام به اتخاذ تصمیمی کرده است. موضع ویژه ای در این مورد.»

وی اعتماد مردم را بزرگترین سرمایه مدیریت شهری دانست و اذعان داشت: معتقدیم افزایش اعتماد و رضایت مردم در مدیریت شهری موجب افزایش تعامل و همکاری آنها در حوزه های مختلف از جمله پرداخت عوارض شهرداری می شود و این امر برای شهرداری مهم است. در کمک به پیشبرد اهداف خود و تسهیل در بهبود و توسعه خدمات خود.

وی افزود: هوشمندسازی و ایجاد شهر الکترونیک، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با شهروندان، استفاده از ظرفیت های نخبگان و کارشناسان، اطلاع رسانی مناسب به مشتریان در زمینه ارائه خدمات، ارائه خدمات، بررسی، اصلاح و تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان، تدوین اخلاق سازمانی منشور، نظرسنجی از ارباب رجوع در مورد نقاط قوت و ضعف ارائه خدمات و ایجاد فرصت سازوکار لازم برای ایجاد انگیزه در کارکنان یکی از اقدامات مهم در دستور کار مدیریت شهری است.

خبرنگار: غلامرضا مینا

انتهای پیام/

[ad_2]
Source link

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.