۱۰ نکته برای افزایش رتبه بندی صفحه ارگانیک شما

دسترسی ارگانیک چیست و چرا آن را برای موفقیت وب سایت شما بسیار مهم است؟ به طور خلاصه ، هرقدر نام تجاری شما باورنکردنی باشد و به همان اندازه محصول یا خدمات شما نوآورانه باشد ، بدون شک ، اگر در صفحه اول صفحه نتایج موتور جستجوی گوگل (SERPS) برای جستجوی مربوطه جستجو نمی کنید ، ممکن است افراد هرگز بدانید که تجارت شما وجود دارد

در حقیقت ، موقعیت شماره یک جستجوی Google ۳۳٪ از ترافیک را به خود اختصاص داده است – بنابراین افزایش رتبه وب سایت و صفحات مربوطه ضروری است.

تبلیغات پرداخت نشده یا PPC به افزایش رتبه جستجو در صفحه وب شما کمک می کند اما نمی توانید برای ادامه موفقیت تجاری به این روش اعتماد کنید ، در اینجا ده نکته برتر ما در جهت بهبود ترافیک ارگانیک و رتبه بندی صفحه شما وجود دارد.

رتبه بندی جستجوی فعلی خود را بررسی کنید

قبل از افزایش رتبه جستجوی وب سایت خود ، مهم است که بدانید که در حال حاضر در نتایج جستجوی گوگل در کجا هستید.

با درک این اطلاعات ، خواهید دید که در کجا باید بهبود پیدا کنید و خود را به عنوان پایه ای محکم از آن برای کار فراهم کنید. برای این کار می توانید از ابزاری مانند SERPs.com استفاده کنید تا بررسی کنید که صفحه یک سایت برای یک کلمه کلیدی یا اصطلاح خاص در کجا قرار دارد …

پس از وارد کردن این اطلاعات ، می توانید رتبه بندی جستجوی صفحه خود را در گوگل ، Yahoo! و Bing مشاهده کنید ، همچنین سرعت بارگیری سایت خود را مشاهده کنید. با ذخیره این اطلاعات ، شما می توانید درک کنید که چه تلاشهایی برای بهبود رتبه کلی جستجوی ارگانیک سایت خود انجام دهید.

لیستی از کلمات کلیدی را تعریف کنید

اکنون که می فهمید صفحات شما برای اصطلاحات کلیدی مشخص می شوند ، می توانید لیست کلمات کلیدی را تصحیح و تعریف کنید که بتوانید محتوای وب سایت خود را در آن مستقر کنید – به طور خلاصه ، شما قادر خواهید بود مناسب ترین کلمات کلیدی را برای خود انتخاب کنید. سایت برای ایجاد ترافیک مرتبط که باعث افزایش رتبه صفحه شما می شود.

اگر کلمات کلیدی مناسب برای هر صفحه از وب سایت خود را بر اساس آنچه که می خواهید بفروشید ، پیغامی را که می خواهید برای برقراری ارتباط و در جایی که انتظار دارید با مشتری در سفر خرید خود ملاقات کنید ، هدف قرار دهید ، پیشرفت چشمگیری خواهید دید در رتبه بندی جستجوی ارگانیک شما

برای تعریف موفق ترین لیست ممکن ، شما باید از ترکیبی هدفمند از هر دو کلمه کلیدی دم گسترده ، دقیق و بلند استفاده کنید که مخصوص آنچه شما می فروشید و نحوه جستجوی کاربران شما است. شما همچنین باید سؤالات زیر را از خود بپرسید …

     

  • چه کلمات کلیدی منجر به تبدیل می شود؟
  •  

  • کلمات کلیدی من را می توان در گروه اصلی قرار داد؟
     
  • با استفاده از چه کلمات کلیدی می توانم محتوا تولید کنم که منجر به رتبه بندی و ترافیک شود؟

برای انجام تحلیل و انتخاب کلمات کلیدی خود ، باید از ابزارهای زیر استفاده کنید …

     

  • گوگل Trends
  •  

  • پرس و جوهای جستجوی احتمالی مربوط به صفحه خود را در نوار جستجوی گوگل تایپ کنید و ببینید کدام یک از پرس و جوهای جستجوی مربوطه مشهور هستند؟
  •  

  • از برنامه ریز کلمات کلیدی گوگل Adwords استفاده کرده و در صورت آماده بودن ، این راهنمای ویدیو را در مورد تحقیق در مورد کلید واژه ها دنبال کنید …

ابتدا صفحات را برای personas بهینه کنید ، موتورهای جستجو دوم

مذاکرات بازاریابی سنتی در مردم. گفتگوهای بازاریابی محتوا با آنها. – داگ کسلر

بازاریابی محتوا

با استفاده از personas خریدار ، یک وب سایت دو تا پنج برابر موثرتر و استفاده آسان تر توسط کاربران هدفمند است.

مصرف کننده امروزی صرفه جویی تر و قدرتمندتر از گذشته است ، بنابراین برای درگیر شدن با نیازهای آنها و به نوبه خود ایجاد مرجع جستجوی ارگانیک خود ، باید محتوا باکیفیت تولید کنید که آموزشی ، روشنگری و شخصی باشد.

با استفاده از یک شخصیت خریدار و ایجاد محتوای خود در ذهن انسان ، به جای موتور جستجو ، شانس بسیار بیشتری برای مصرف و اشتراک گذاری محتوای خود خواهید داشت و ایجاد لینکهای پیوندهایی که باعث افزایش رتبه جستجو می شود. هنگامی که در صفحه سایت خود نسخه کپی و محتوا را بهبود می بخشید ، همیشه در نظر بگیرید که آیا قابل هضم ، مکالمه و مناسب برای مخاطبان انسانی است – اگر برای شما خوب نیست ، برای دیگران خوب نخواهد بود و رتبه ای هم ندارد خوب.

مطمئن نیستید که چگونه یک شخصیت خریدار ایجاد کنید؟ در اینجا در راهنمای نهایی استراتژی دیجیتال ما اطلاعات کسب کنید.
دیجیتال

کپی با کیفیت همیشه برنده می شود

تأثیری را که می خواهید در خواننده خود تولید کنید تصمیم بگیرید. – رابرت کولی

در ادامه از آخرین نکته ما: کپی خوب از انسانها جذاب است و در نتیجه به شما در رتبه بندی بهتر در موتورهای جستجو کمک می کند.

البته ، برای کار با موتورهای جستجو ، شما نیاز به کپی با کیفیت با متن لنگر قوی و عناوین کاملاً مشخص دارید. از آنجایی که الگوریتم پاندا گوگل در سال ۲۰۱۱ به روز شد (جایی که بسیاری از وب سایت ها در جستجوی قدرت دچار افت شدید شدند) بازاریابان باید روی ایجاد بهترین تجربه کاربری ممکن برای رتبه بندی خوب تمرکز کنند. نوشتن کپی خوب که کلمات کلیدی را هم به ندرت و هم به طور طبیعی در اختیار دارد ، موردی استy برای افزایش رتبه های ارگانیک خود – به شما امکان می دهد تا ضمن ایجاد تجربه بهتر مشتری ، مارک خود را انسانی کنید.

آیا می خواهید مهارت های خود را در زمینه نگارش کپی رایت کنید؟ راهنمای ما را بررسی کنید.

ایجاد صفحات سنگ بنای سنگی

شانس زیاد است که وب سایت شما دارای چندین صفحه است که به راحتی در همان موضوع یا کلمه کلیدی مستقر می شوند.

به عنوان مثال ، HubSpot کتاب الکترونیکی رایگان با عنوان “چگونه می توان طرفداران فیس بوک را به پرداخت مشتری تبدیل کرد” ایجاد کرد ، منابع خود را از پست ها و مطالعات قبلی وبلاگ جمع کرد. این قطعه زرنگ و دانا از سنگ بنای سنگی به آنها کمک کرد تا در سال ۲۰۱۳ با ۵۰٪ قریب به اتفاق رشد کنند. هیچ شاهکار کوچکی نیست.

عناوین صفحه را بهینه کنید

وقتی به گوگل و سایر موتورهای جستجو محبوب ، HTML می آید

Esquire Mag ، به دنبال کسب رتبه خوب برای “بهترین همبرگرهای لندن” (در حال حاضر رتبه یکی در نتایج جستجوی ارگانیک گوگل است) ، کلمه کلی را که می خواهید در ابتدای برچسب عنوان صفحه خود رتبه بندی کند ، شامل شده است. سپس به دنبال محتوای صفحه به طور خاص به روشی جذاب می پردازد که از کلمات “نان” استفاده می کند و نه تکرار اصطلاح همبرگر – این به منظور گسترش دامنه اصطلاحات جستجو است که برای آنها ظاهر می شود. کلمات کلیدی غنی ، جذاب ، مختصر و طبیعی – ترکیبات عالی برای برچسب عنوان عالی.