راهنمای عملی معیارهای بازاریابی محتوا

یک استراتژی موفقیت آمیز در بازاریابی محتوا می تواند رابطه را تسهیل کند و حس جامعه را تقویت کند که وفاداری پایدار به برند شما را ترغیب کند. این می تواند به شما اجازه دهد موقعیت خود را به عنوان یک رهبر فکر ، یک مقام ، در صنعت خود قرار دهید. این امکان را برای شما فراهم می کند که نام تجاری خود را بفروشید و به طور همزمان ارزش و بینشی در اختیار مخاطبان هدف خود قرار دهید.

بازاریابی محتوا

قادر به ارزیابی فعالیت بازاریابی محتوای شما ، از ایجاد تا توزیع ، برای تکرار موفقیت آن بسیار مهم است. می توانید در استراتژی محتوا از آنالیتیک برای شناسایی و رسیدگی به هر دو موضوع و فرصت استفاده کنید. با این حساب ، تنها ۸٪ از بازاریابان خود را در ردیابی ROI از بازاریابی محتوای خود بسیار موفق می دانند. متخصصان دیجیتال می توانند اثربخشی محتوای خود را برای اندازه گیری دشوار بدانند ، به ویژه اگر عدم اطمینان اساسی در مورد نقش آن در یک استراتژی کلی بازاریابی وجود داشته باشد.

دیجیتال

تنها مهمترین سؤالی که یک می تواند از خود بپرسد این است: چرا من این محتوا را خلق می کنم؟ نه برای اینکه خیلی درباره آن وجود داشته باشید ، بلکه تشخیص این نکته که معیارهایی که اندازه می گیرید کاملاً به اهدافی که به محتوای خود اختصاص داده اید بستگی دارد. شما باید هرگز بدون ایجاد تنظیمات اولیه بخشی از مطالب را ایجاد کنید. آنها ذاتی برای تعیین پارامترهای شما برای اندازه گیری هستند. برای رسیدن به چه چیزی تلاش می کنید؟ اهداف بازاریابی محتوای معمولی شامل افزایش آگاهی از برند ، تولید سرب ، حفظ مشتری یا فروش بالا می باشد. هر چه ممکن است باشد ، هرگز از همان ابتدا اهداف خود را ترسیم نکنید.

اندازه گیری های اساسی (مصرف)

گاهی اوقات ، چشم انداز تهیه گزارش عملکرد و دید داشبورد تحلیلی می تواند ترس قابل قبول فلج کننده را به وجود آورد. دقیقا “دنبال چه چیزی هستید. و چگونه آن را پیدا می کنید؟

معیارهای اصلی آن دسته از مواردی است که با مصرف سروکار دارند ، یا چند نفر محتوای شما را مشاهده کرده یا به آنها دسترسی داشته اند (بسته به قالب آن). همه بازاریابان محتوا استاد اندازه گیری نیستند ، بنابراین اگر احساس غرق شدن می کنید ، معیارهای اصلی نقطه شروع پیشنهادی هستند. آنها به اساسی ترین سؤالات محتوای شما پاسخ خواهند داد و مروری بر نحوه عملکرد استراتژی شما ارائه می دهند.

معیارهای مصرف کلیدی عبارتند از:

آنالیز GOOGLE

     

  • کاربران : این تعداد کل بازدید کنندگان بی نظیر به یک صفحه خاص در وب سایت شما را فراهم می کند.
  •  

  • پیشنمایش صفحه : تعداد دفعاتی را که یک صفحه خاص در وب سایت شما ثبت می کند ، خواه یک صفحه محصول باشد یا یک پست وبلاگ ، مشاهده می شود.
  •  

  • یک صفحه بینظیر منحصر به فرد : این متریک نمای صفحه را ایجاد می کند که در همان جلسه توسط همان کاربر ایجاد می شود ، بنابراین می توانید از تعداد جلساتی که در طی آن صفحه مشاهده شده است ، آگاهی کسب کنید. >

نکته برتر: شما می توانید یک بخش پیشرفته برای تفکیک انواع خاص ترافیک در گزارش گوگل Analytics خود ایجاد کنید تا نگاه دقیق تری به عملکرد محتوای خود داشته باشید. من دوست دارم از ویژگی های بخش پیشرفته برای مقایسه عملکرد محتوای وبلاگ در مقایسه با بقیه وب سایت استفاده کنم (اما فقط وقتی این کار را برای تأیید اعتبار لاف من انجام دهد):

فراموش نکنید که این معیارهای مصرف را در ترکیب با بینش های اضافی در گوگل Analytics تجزیه و تحلیل کنید:

     

  • مکان: این واقعاً می تواند به آگاهی از روند تولید محتوا کمک کند. به عنوان مثال ، اگر بیشتر بازدیدهای وبلاگ شما از ایالات متحده انجام می شود ، شاید شما باید روی تلاش برای تأثیر گذاردن از تأثیرگذار برجسته آمریکایی برای مشارکت در وبلاگ خود متمرکز شوید.

EMAIL

مطابق با iContact ، مشتریانی که خبرنامه نامه الکترونیکی دریافت می کنند ، معمولاً ۸۲ درصد پول بیشتری خرج می کنند ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که میزان تأثیر هرگونه محتوای ایمیل را از طریق ارائه دهنده خدمات ایمیل خود می سنجید:

     

  • نرخ باز: عناوین ایمیل نیز محتوا هستند! فراموش نکنید که A / B را برای آزمایش احتمال افزایش نرخ باز ، آنها را امتحان کنید.
  •  

  • کلیک: ایمیل های شما چند کلیک را کسب می کنند و به کجا می روند؟ این به ویژه مفید است اگر خبرنامه ایمیل شما دارای پیوندهایی به پست های مختلف وبلاگ است ، بنابراین می توانید مشخص کنید که کدام پست ها برای مشترکین خود جذابیت بیشتری دارند.

علاقه مندید

مشغول اندازه گیری

معیارهای مصرف ، همانطور که ایجاد کردیم ، می توانند مقدمه ای فوق العاده جامع برای سنجش اثربخشی محتوا ارائه دهند. این می تواند اندازه گیری شما را در مصرف محتوا وسوسه کند ، اما اگر کمی عمیق تر عمل کنید می توانید درک دقیقی از نحوه تعامل مخاطبان خود با محتوای شما بدست آورید ، و تا چه مدت به آن توجه می کنید. معیارهای نامزدی برای تقویت رابطه و احساس وفاداری مخاطبان شما ضروری است. مطابق Chartbeat ، “بازدیدکنندگانی که ۳ دقیقه مقاله می خوانند ، دو برابر بیشتر از افرادی که برای یک دقیقه می خوانند ، برمی گردند”

معیارهای تعامل کلیدی عبارتند از:

آنالیز GOOGLE

     

  • میانگین زمان در صفحه: اگر میانگین زمان صرف شده در یک پست وبلاگ دو دقیقه و دیگری شش دقیقه باشد ، این به شما یک شاخص قوی از نوع محتوا می دهد که مخاطبان شما بیشتر از آن مشغول هستند. با.
  •  

  • صفحات / جلسه : تعداد کل صفحاتی که کاربر در حین مرور وب سایت شما بازدید می کند. این یک نشانگر خوب از میزان ارتباط آنها با مطالب شما است.
  •  

  • اخبار در مقابل بازگشت : این یکی خود را خلاصه می کند … تعداد بازدید کنندگان جدید وب سایت شما در مقابل تعداد بازدید کنندگان در حال بازگشت. این می تواند به شما کمک کند تا بفهمید که چند نفر برای اولین بار یا به طور مرتب با محتوای شما درگیر مطالب شما هستند!
  •  

  • ترافیک ارجاع : مرور کلی از وب سایت هایی که به محتوای شما در حال اشتراک و پیوند هستند به شما ارائه می دهد.

نکته برتر: شما می توانید از گروه بندی محتوا در GA برای بخش بندی مطالب خود استفاده کنید و بینش خود را با توجه به نوع محتوا که کاربران با آن درگیر هستند ساده تر کنید. به عنوان مثال ، می توانید بر اساس مباحث ، قالب های محتوا و میانگین طول پست ها ، گروه های محتوا ایجاد کنید.

رسانه اجتماعی

     

  • سهام: این شامل Retweets ، Repins یا هر channe استمتریک سهم اجتماعی خاص که نشان دهنده میزان دسترسی شما به محتوای شما و این واقعیت است که با مخاطبان شما طنین انداز است و آنها آن را پیدا می کنند … در حال پیگیری (با عرض پوزش).
  •  

  • اظهارنظرها: برای خواننده بیشتر تلاش می کند که نظر خود را در مورد پست وبلاگ ارسال کند تا آنچه را که دوست دارد برای آنها ایجاد کند ، بنابراین این اغلب یک سنجشگر قوی از نحوه فعالیت انجمن شما است. برای توییتر ، این شامل هم Mentions و همچنین توییتهایی است که به شما پیوند دارند.
  •  

  • رشد پیروی: در گزارش منظم خود پیروان جدید را در نظر بگیرید. آنها تصمیمی آگاهانه گرفته اند که در معرض محتوای شما ارسال می کنید

نکته برتر: جمع آوری معیارهای تعامل اجتماعی با استفاده از آنالیزهای بومی هر یک از کانالهای اجتماعی شما می تواند بسیار دردسرساز باشد ، اگر بخواهید به طور مرتب یک نمای کلی از سطح بالایی تهیه کنید (البته این برای تحلیل عمیق ضروری است ) توصیه می کنم ابزاری مانند Buzzsumo را چک کنید که داده های مربوط به سهام اجتماعی را بر اساس نوع محتوا ، طول و کانالهایی که از آن سهام در اختیار شما قرار می دهد ، در اختیار شما قرار می دهد. همچنین اطلاعاتی در مورد لینکهای پشتیبان ارائه می دهد که میزان دسترسی به محتوا را نشان می دهد و سایر سایت ها در حال اشتراک آن هستند.

EMAIL

     

  • رشد مشترکین: همانند رشد پیروان ، رشد مشترکان نمایی از کاربرانی را انتخاب می کند که به طور فعال برای دریافت محتوای ایمیل شما انتخاب کرده اند.
  •  

  • لغو اشتراک / عدم انتخاب: آیا چیزی بود که شما گفتید؟ شاید. اگرچه مطلوب نیست ، اما اشتراکهای مشترک هنوز نمایانگر نحوه جذب مخاطب شما با محتوای شما هستند. یا به هر صورت ممکن نیست.
  •  

  • Forward: همیشه نمی توان به صورت موثر ردیابی کرد ، به ویژه اگر افراد لینک مستقیم به محتوا ارسال کنند یا از دکمه رو به جلو مشتری مشتری خود استفاده کنند. با این حال ، اگر دکمه “ارسال به یک دوست” را در اختیارتان قرار دهید یا پیوندی را که در ایمیل شما تعبیه شده است به اشتراک بگذارید ، حداقل می توانید بخشی از این تعامل را ضبط کنید.

معیارهای مکالمه

طبق اعلام موسسه بازاریابی محتوا ، فروش ، تولید سرب و پرورش سرب از مهمترین اهداف سازمانی برای بازاریابان محتوا است ، بنابراین ناگفته نماند که ترکیب معیارهایی که ROI بازاریابی محتوای شما را در گزارش شما ردیابی می کنند ضروری است. قبلاً هم اشاره کردم که این می تواند یک درد بزرگ برای بسیاری از بازاریابان باشد ، اما هنگامی که در ارتباط با اهداف محتوای شما قرار بگیرند ، معیارهای تبدیل آنقدرها که فکر می کنید زیاد نیستند!

آنالیز GOOGLE

سرب سرب:

     

  • تکمیل اهداف : تنظیم اهداف در گوگل Analytics به شما این امکان را می دهد تا از طریق محتوای وب سایت خود تا چه اندازه به اهداف مورد نظر خود برسید. برای اهداف تولید سرب ، می توانید اهدافی از قبیل ثبت نام خبرنامه ، دانلود بروشور یا تکمیل فرم تماس را تنظیم کرده و براساس آن تعداد تبدیل ها را پیگیری کنید.
  •  

  • نرخ تبدیل هدف: این مبلغی را به شما می دهد که کلیه نرخ تبدیل هدف شخصی را به شما ارائه می دهد. محاسبه می شود با تقسیم تعداد کل تکمیل اهداف بر تعداد جلسات.

فروش:

     

  • معاملات: اگر منظر تصفیه شده ای اعمال می کنید ، می توانید به راحتی مشاهده کنید که برای مثال وبلاگ شما ، درصد و درصدی از درآمد برای معاملات آنلاین چیست و مبلغ کل.
     
  • زمان خرید : این متریک تعداد کل روزهایی را که کاربر برای تکمیل خرید در نظر گرفته است ، به شما نشان می دهد ، این می تواند به تولید محتوای شما کمک کند و آن را در مراحل مختلف قیف فروش ترسیم کند.
  •  

  • تبدیل های دستیابی شده : شما می توانید برای مشاهده تبدیل های کمک شده در رابطه با محتوای خود به یک هدف به اساس هدف (از منظر ژنرال سرب) ، و همچنین معاملات ، این را فیلتر کنید. با این کار اطلاعاتی در مورد ارزش پولی تبدیل های حاصل از محتوای خود و تعداد تبدیل هایی که محتوای شما برای آنها تعامل تبدیل نهایی بود ، به شما می دهد.

نکته برتر: برای مشاهده مراحلی که کاربر برای تکمیل یک هدف خاص در نظر گرفته است ، به گزارش تجسم قیف دسترسی پیدا کنید. این به شما امکان می دهد درصد کاهش نرخ را در هر مرحله از سفر تبدیل ارزیابی کنید ، و سعی کنید آن را با محتوای خود به حداقل برسانید.

محتوای دروازه

     

  • اشکال ضبط سرب: برای دارایی های دروازه دار مانند کتابهای الکترونیکی و واترپوش ، تعداد فرمهای تماسی که پر شده است روشی بسیار آسان برای تشخیص اینکه چه تعداد از سربها توسط قطعه خاص تولید شده است محتوا.

EMAIL

     

  • اشتراک های وبلاگ / خبرنامه : همانند محتوای دروازه دار ، تعداد خبرنامه ها و یا ثبت نام های وبلاگ به شما کمک می کند تا بینش هایی را در زمینه های ایجاد شده به عنوان نتیجه مستقیم تمایل به درگیری با مطالب خود ایجاد کنید.

اجتماعی

     

  • ردیابی تبدیل: ردیابی تبدیل در Facebook و Twitter می تواند به شما در اندازه گیری ROI محتوای تبلیغی با گزارش عملکردهایی که کاربران بعد از مشاهده این محتوای تبلیغی انجام می دهند ، کمک کند.

معیارهای مهم: اریک Enge – مشاوره معبد سنگی

اریک Enge بنیانگذار و مدیر عامل شرکت است
مشاوره Stone Temple ، یک مشاور سئو و پیشرو در صنعت دیجیتال. او نویسنده اصلی کتاب Art of سئو و ستون نویس و همکاری انتشارات برجسته از جمله موتور جستجو زمین ، بازاریابی زمین ، Moz و Copyblogger است.

معیارهای مهم برای شما کدامند؟

معیارهای مناسب به اهداف کلی سازمانی برای تلاش در بازاریابی محتوا بستگی دارد. با این وجود ، حتی اگر اهداف شما صرفاً سئو متمرکز باشد (ترافیک جستجوی ارگانیک و رتبه بندی جستجو) ، توصیه می کنیم بالاترین اولویت خود را برای ایجاد شهرت ، دید و مخاطب خود قرار دهید. این رویکرد کلی است که به هر حال منجر به به دست آوردن بهترین پیوندها خواهد شد.

بنابراین ، به همین دلیل این معیارهایی هستند که ما می خواهیم در نظر بگیریم:

الف. اندازه گیری شهرت و دید ، مانند جستجوی نام تجاری و آگاهی بدون کمک

ب اندازه گیری میزان دسترسی سایتهایی که با موفقیت محتوا را در سایت های شخص ثالث منتشر می کنید

ج. سهم اجتماعی شمارش می شود ، و تعداد مخاطبان به کل رسیده است

د پیوندها و دامین اتوریتی پیوندهای به دست آمده

ه. رتبه بندی

آیا معیارهای مرتبط با بازاریابی محتوا وجود دارد که احساس می کنید اغلب از آن غافل می شوید؟

اکثر مارک ها آگاهی بدون کمک را اندازه گیری نمی کنند. این اندازه گیری از تعداد افرادی است که بدون هیچ گونه علامتی (فراخوان برند) دانش مربوط به یک مارک یا محصول را ابراز می کنند. این یک روش عالی برای دیدن اینکه آیا کمپین های بازاریابی محتوای شما باعث افزایش دید کلی شما می شود یا خیر. یک کمپین بازاریابی با محتوای واقعاً موفق در این سطح تأثیر خواهد گذاشت. اگر شما در حال آگاهی بدون کمک هستید ، احتمالاً چیزهای دیگری نیز از جمله نتایج کلی سئو خود را هدایت می کنید.

ابزارهای موردعلاقه شما برای تجزیه و تحلیل عملکرد محتوا چیست؟

     

  • ما از Survey Monkey برای کمک به افراد در سنجش آگاهی بی هدف استفاده می کنیم
  •  

  • گوگل Trends می تواند حجم جستجوی نام تجاری را با گذشت زمان فراهم کند
  •  

  • ما از Buzzsumo برای جمع آوری داده های متریک اجتماعی استفاده می کنیم
  • استفاده از این دیدگاه ها در کنار هماهنگی محتوای خود

    موفق ترین استراتژی های بازاریابی محتوا مواردی هستند که فراتر از عنصر معامله گر را به رابطه بین برند و مشتری می بینند و تشخیص می دهند که از طریق بازاریابی محتوا می توانید به اطلاع رسانی ، تعامل و سرگرمی بپردازید. شما واقعاً فرصت دارید
    معنی چیزی برای مردم است که بیشترین معنای شما را دارد – ۷۸٪ از مصرف کنندگان معتقدند سازمان هایی که محتوای سفارشی دارند علاقه مند به ایجاد روابط خوب با آنها هستند (cmocouncil) – و اگر بگویید بی معنی است. آنها را متقاعد کنید ، می توانید آنها را تبدیل کنید!

    معیارهای کلیدی شما برای سنجش موفقیت در بازاریابی محتوا چیست و چگونه آنها را قادر به اصلاح استراتژی خود کرده اند؟ در قسمت نظرات پایین ما را آگاه کنید!

جستجوی بروشور دوره بازاریابی جستجو
به * – هیچ آموزش برای مشارکت آموزشی خودآموز شرکت مشارکت آموزشی
نام *
نام خانوادگی *
وضعیت چشم انداز -None-A Lead New- بدون تماس با B 10٪ NotualCC 30٪ InD واجد شرایط ۵۰٪ ثبت نام تأیید شده / پرداخت نشده ۷۰٪ ثبت نام تأیید شده ۸۰٪ برنامه StageF 90٪ صورتحساب G 95٪ سپرده پرداخت شده ۱۰۰٪ PaidI 0٪ سرب واجد شرایط OutJ PostponedK LostL DuplicateM به یک PartnerN به اطلاعات مربوط به اشتباه کاذب مراجعه شده است تلفن تلفنی نیست کار نمی کند مراجعه به مجوز SalesP به بازاریابی مراجعه شده به مشاغل وب سایت مراجعه به مشاغل TeamP ارجاع شده به TeamP ارجاع شده به Corporate TeamQ مراجعه شده توسط یک پرسشنامه / StudentR بسته شده توسط عملیات
ایمیل *
نام شخص
تلفن *
کشور * -None-متحده KingdomUnited StatesIrelandAustraliaAfghanistanAland IslandsAlbaniaAlgeriaAmerican SamoaAndorraAngolaAnguillaAntarcticaAntigua و BarbudaArgentinaArmeniaArubaAustriaAzerbaijanBahamasBahrainBangladeshBarbadosBelarusBelgiumBelizeBeninBermudaBhutanBoliviaBosnia و HerzegovinaBotswanaBouvet IslandBrazilBritish اقیانوس هند TerritoryBrunei DarussalamBulgariaBurkina FasoBurundiCambodiaCameroonCanadaCape VerdeCayman IslandsCentral آفریقایی RepublicChadChileChinaChristmas IslandsCocos (کیلینگ) IslandsColombiaComorosCongoCongo، دموکرات RepublicCook IslandsCosta RicaCote D’IvoireCroatiaCubaCyprusCzech RepublicDenmarkDjiboutiDominican RepublicEcuadorEgyptEl SalvadorEquatorial جزایر GuineaEritreaEstoniaEthiopiaFalkland (مالویناس) جزایر فارو IslandsFijiFinlandFranceFrench GuianaFrench PolynesiaFrench سرزمین های جنوبی گابن ، گامبیا ، جورجیا آلمان ، Gana GibraltarGreeceGreenlandGrenadaGuadeloupeGuamGuatemalaGuernseyGuineaGuinea-BissauGuyanaHaiti جزایر هارد و جزایر مک دونالد هولی را مشاهده کنید (V atican شهر کشور) HondurasHong KongHungaryIcelandIndiaIndonesiaIran، RepublicIraqIsle اسلامی ManIsraelItalyJamaicaJapanJerseyJordanKazakhstanKenyaKiribatiKorea، RepublicKorea، RepublicKosovoKuwaitKyrgyzstanLao دموکراتیک خلق، حزب دموکرات RepublicLatviaLebanonLesothoLiberiaLibyan عرب JamahiriyaLiechtensteinLithuaniaLuxembourgMacaoMacedonia مردم، یوگسلاوی سابق RepublicMadagascarMalawiMalaysiaMaldivesMaliMaltaMarshall IslandsMartiniqueMauritaniaMauritiusMayotteMexicoMicronesia، فدرال StatesMoldova، RepublicMonacoMongoliaMontenegroMontserratMoroccoMozambiqueMyanmarNamibiaNauruNepalNetherlandsNetherlands AntillesNew CaledoniaNew ZealandNicaraguaNigerNigeriaNiueNorfolk IslandNorthern IrelandNorthern مارینا IslandsNorwayOmanPakistanPalauPalestinian قلمرو، OccupiedPanamaPapua جدید GuineaParaguayPeruPhilippinesPitcairnPolandPortugalPuerto RicoQatarReunionRomaniaRussian FederationRwandaSaint HelenaSaint کیتس و NevisSaint لوسیا سنت پیر و میکلون Saint Vincent & The GrenadinesSamoaSan MarinoSao تومه و PrincipeSaudi ArabiaSenegalSerbiaSeychellesSierra LeoneSingaporeSlovakiaSloveniaSolomon IslandsSomaliaSouth AfricaSouth گرجستان و ساندویچ جنوبی IslandsSpainSri LankaSudanSurinameSvalbard و ژان MayenSwazilandSwedenSwitzerlandSyrian RepublicTaiwan عرب، استان ChinaTajikistanTanzania، ایالات RepublicThailandTimor-LesteTogoTokelauTongaTrinidad و TobagoTunisiaTurkeyTurkmenistanTurks و کیکو IslandsTuvaluUgandaUkraineUnited عرب EmiratesUnited ایالات جزایر کوچک حاشیهای NamVirgin IslandsUruguayUzbekistanVanuatuVenezuelaViet، جزایر BritishVirgin، USWallis و FutunaWestern SaharaYemenZimbabweZambia
کی می خواهید تحصیل کنید؟ -هیچ- به محض وجود مکانی در ۱-۳ ماه در ۳-۶ ماه فقط در حال حاضر تحقیق می کنید
عضویت در خبرنامه
استعلام رویداد
ابتدا روی کانال کلیک کنید
کانال آخرین کلیک
متوسط ​​آخرین کلیک
ابتدا روی صفحه فرود کلیک کنید
صفحه فرود آخرین کلیک
ابتدا روی کمپین کلیک کنید
کمپین آخرین کلیک
مدت آخرین کلیک
صفحات بازدید شده
تعداد بازدیدهای وب سایت
زمان در وب سایت گذشت
منطقه زمانی
دوره
دوره علاقه -None-PDDM-WebPG-WebMA-WebPDMM-WebPDSM-WebPDSMM-WebPDSP-WebPDDS-Web Modules IndividualCorporate StudentCorporate OptionunityPartnociation OptionunityReferred از Persessect / StudentRefer to IBATRefer to ECommerce for Review
فرم URL